Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

PatrikWeb intagen till förhör enl idg

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-11-17, 14:26 #1
Westmans avatar
Westman Westman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jun 2004
Westman Westman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Westmans avatar

Reg.datum: Jun 2004
Citat:
Ursprungligen postat av SEAPelle Visa inlägg
Bara att inse och acceptera, folk vill ha allt men inte betala något, det är ju samma med webhotellsbranschen, man vill ha supersnabbt, supersäkert och extra allt men betala en tia i månaden typ.
Ibland får folket som dom vill, ibland inte. I de fallen man inte får som man vill så gör man ändå som man vill, om möjligheten finns där även om den inte är laglig. Det är brist på respekt mot lagen.
Dra inte alla över en kam. För min del så handlar jag mer media nu än tidigare för att det är enklare (internethandel) och för att det är enkelt att prova om t.ex. en skiva eller en film är värd pengarna.

När det gäller webbhotell så håller jag med. Därför så får andra hålla på med det. Jag kommer att sälja min kunskap istället. Det är inte alla som kommit på hur man får ett webbhotell lastbalanserat för under 2000:- / TB och månad.
Westman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-11-17, 14:38 #2
SEAPelle SEAPelle är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2008
SEAPelle SEAPelle är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Westman Visa inlägg
Det är inte alla som kommit på hur man får ett webbhotell lastbalanserat för under 2000:- / TB och månad.
Hahahha, där fick du allt till det.

Eller så tycker man helt enkelt det är en säkerhetsrisk att själv inte ha all den kompetensen och varaberoende av en enda person. Då kan det vara smart att betala nån peng extra för att ha flera personer att ringa och komma och laga utrustningen åt en.
SEAPelle är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:47.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017