| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag har inte riktigt förstått varför, tror dom att man får problemet snabbare löst? Att man ska skrämma supportpersonalen till hjälp? |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Sluta ge skitsvar och läs vad man skriver så kommer jag vara betydligt trevligare nästa gång.. edit: för det är definitivt inte så att jag bara glömt all historik bara för att ni löst något en gång.. Kör ni samma stil nästa gång (och ja, jag är oftast trevlig i första kontakten (om det förra problemet är borta)) så kan jag inte påstå att ni stiger i min interna företagsbarometer. Vill ni vara dryga så var det men då skall ni tåla att jag är lika dryg mot er, tyvärr är det sällan så. Senast redigerad av Jake.Nu den 2013-07-01 klockan 22:26 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Dom svaren jag då får av dig verkar ofta varit baserat på någon gammal penismätartävling eller nåt (från din sida) för dom är helt obegripliga.. En gång tror jag t.o.m. att du tröttnade och lämnade över till chefen som svarade exakt på det jag frågade om och inte skit mer eller mindre, precis som jag ville.. Något du uppenbarligen inte klarade av. Dom gånger jag gjort fel så har jag sagt detta till er, ni har däremot inte reagerat på det..Kanske har ni skrattat lite i fikarummet iaf.. Det är oftast den attityden supporten hos er och hos andra leverantörer har..tyvärr. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag har dock ingen chef, så kanske du blandat ihop mig med någon annan. *hoppas* (Vi flera som svarar på support, och ibland blir man sjuk/ledig/upptagen med annat) /Jonas |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Jag vill helst inte gå in på sån information här. Maila mig, [email protected] om du är intresserad av detta.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Jag ser inga av våra kunder som otrevliga, om man agerar på rätt sätt kan man mjuka upp den mest uppjagade personen, det kan snarare bero på bristande kompetens, förståelse och människokännedom hos supportpersonalen anser jag.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Erbjuder ni kanske kurser i kundhantering också? Det mesta är så förträffligt hos er. ;-)
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|