| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Jag ser inga av våra kunder som otrevliga, om man agerar på rätt sätt kan man mjuka upp den mest uppjagade personen, det kan snarare bero på bristande kompetens, förståelse och människokännedom hos supportpersonalen anser jag.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Erbjuder ni kanske kurser i kundhantering också? Det mesta är så förträffligt hos er. ;-)
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
men jag försöker dela med mig av mina kunskaper och färdigheter och försöka sprida den kunskap som jag fick som supportansvarig på SUN Microsystems low- och mid-range servrar under mitten av 2000-talet och utifrån de utbildningar och kunskaper jag fick där, till mina nuvarande anställda.Men om du känner behov av att gå en kurs och bli bättre på att bemöta svåra kunder kanske du skulle överväga att gå någon kurs, ta tex. en titt på: http://www.hjartum.se/kurser/kundbemotande-kundservice Där ingår det tex. citat: "Utveckla ett framgångsrikt och professionellt bemötande av besvärliga människor" Senast redigerad av Danielos den 2013-07-01 klockan 22:44 |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Samma här, det brukar sällan vara några problem att hjälpa kunden även om de är riktigt irriterade på något, för mej är det viktigt att inte bli irriterad själv utan att alltid vara vänlig tillbaka så blir kunden oftast vänlig med efter ett tag. Jag kan ha viss förståelse att man gnäller på leverantören när något inte funkar men jag ser det då som min uppgift att göra det tydligt för kunden vad som gäller och vem som ansvarar för vad.
Senast redigerad av tony-axbyte den 2013-07-02 klockan 09:58 |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|