FAQ |
Kalender |
![]() |
#271 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad händer med Tradedoublers sajt egentligen? Forwardas till http://www.affiliatepartners.nl/pan/ som i sig inte funkar...
Härligt att man aldrig får någon som helst info om vad som sker, varken i förhand eller efteråt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu ger Luftgrop-programmet varning för att prepayment-balansen är slut. Kan man fortfarande generera leads via det programmet eller måste man plocka bort det tills dom har fyllt på sin prepayment-balans igen...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Referer fel betyder att du skickar trafik från en sida du inte lagt in i deras lista på webbplatser.
Eller att webbläsaren du skickat vidare har blockerat sin referer så den inte går att se. Detta skall inte han någon påverkan på lead/sale ersättning. Men om du tjänar pengar på CPM eller CPC så kan du gå miste om ersättning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hejsan. Jag har ett tradedoubler konto, jag har cirka 700 kr där som jag väntar på att få, men jag skall starta ett nytt konto på tradedoubler, frågan är, kan jag starta det kontot även jag har ett annat på tradedoubler? ( Jag kommer naturligtvis stänga ner det kontot jag har 700 kr på ) Efter att jag fått utbetalning.
Anledningen till att jag ska skapa nytt konto är enkel, jag hade missköt mig med några annonser. Tacksam för svar ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | ||
|
|||
Medlem
|
Låter onödigt med ett nytt konto. Skapa en profil för en ny hemsida bara. Peka på samma adress som du haft tidigare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Om du har fuskat till dig pengar, så tror jag att de har ett system för sådant, att de till slut kommer upptäcka att du skapat nytt konto. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ticnet's ersättningar är ju sjukt låga.
3 kr för en sale :S |
|||