FAQ |
Kalender |
![]() |
#371 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag skulle ta bort länkarna om det tar lång tid innan inbetalning. Så de inte gör som Mobillån. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej!
Vill bara meddela att Bokus PrePaymentfaktura nu är betald. Angående problemet med att statistiken inte visas då ett program pausas så vill jag verkligen påpeka att detta är ett jätteproblem för oss också. Vi ser inte en siffra då programmet är satt på paus. Detta är väldigt frustrerande för oss också och vi vill inget hellre än att det skulle vara löst nu. Det här är något vi är på utvecklingsavdelningen om hela tiden men vi är ett stort företag som finns på 19 marknader och huvudkontoret försöker utveckla dels spännande funktioner men även underhåll. Det kan dock ta tid men förhoppningsvis har vi en lösning på det här i höst. Jag önskar att ni förstod att vi verkligen jobbar för er, vi kämpar åt alla håll och kanter och försöker verkligen förbättra allt för er affiliates och det är jättetråkigt att ni tror att vi istället försöker jobba emot er. Om inte ni fanns skulle ju inte vi ha något att göra och det är alla här medvetna om. Vänligen Caroline Account Client Publisher |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har inte kunnat logga in senaste 2 veckorna och möts endast av detta:
"An error has occurred. Please try again. No access to logon as" Vad beror det på? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Hejsan!
Jag undrar bara vad UB och UV betyder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Så enkelt, men också så viktigt, och frustrerande! Senast redigerad av FredrikMH den 2009-09-03 klockan 23:47 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej JimmyB,
Det finns två anledningar till detta: 1.Ni måste rensa era cookies 2.Ni blockerar domänen Tradedoubler.com Testa nedanstående så bör det fungera: Ha ett internetfönster uppe, gå in i verktyg -> Internet alternativ -> fliken sekretess. Där finns en*ruta som heter "platser". . Skriv in adressen _http://www.tradedoubler.comhttp://www.tradedoubler.com/ i inskrivningsrutan och tryck sen på "tillåt" och sen ok. Säng ner webbläsaren och öppna upp ett nytt fönster. Jag har dock sett en ökning för liknande problem på senaste (sista veckan) och håller på att undersöka om det finns någon orsak till det. Vänligen/ Caroline |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej ludvig, UB står för Unika Besökare och UV Unique Visitor. Fler förklaringar: Impressions = Exponeringar, visningar CPC = Cost Per Click CPA = Cost Per Action CPL = Cost Per Lead Sale = Avslut,köp Lead = Leads kan tex vara registrering för ert nyhetsbrev. Sales, Leads - Direkta avslut = köp inom 30 dagar efter klick iSale (ImpressionSale), iLead (Impression Lead) = Indirekta avslut = köp inom 30 dagar efter exponering (antal dagar varierar beroendespå vilket program det är) CTR (Click Through Rate) = Click / Impressions. Hur många procent av impressions som resulterar i ett klick = Ger en ide om hur klickvänlig annonsen är, ju högre CTR desto bättre. CR (Conversion Rate)= Sales/Unique visitors = Konvertering från besök till avslut LR (Lead Rate) = Clicks / leads. Förhållandet mellan hur många click som leder till ett lead. AOV = Average Order Value = Order Value / Antal Sales = Snittordervärde EPC = Earnings per click Vänligen/ Caroline |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vad är det för skillnad på en unik besökare och en unique visitor?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad är det nu då? Varför drog ni precis knappt 2500 från mitt konto utan att informera? Vill ni at tjag ska jobba med att driva trafik och generera sales till era kunder eller ska vi tjaffsa om något varenda vecka? Ni har väl 2 ärenden via mail från mig också som ni vägrar svara på, bland annat undrar jag över varför Kundfinans inte betalar sin skuld. Sedan ett ärende gällande Yourlenses och deras segment. Sluta fika och börja jobba.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|