FAQ |
Kalender |
![]() |
#291 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Tyvärr stämmer det att vi just nu har en fördröjning i statistiken, all spårning sker dock fortfarande och våra tekniker jobbar på att lösa problemet så fort som möjligt. Fördröjning per 1 april kl. 14:50: Event type/Last updated Lead & sale/20h 56m Impressions/2h 45m Unique visitors/21h 17m Clicks/2h 45m Informationen ovan finns alltid tillgänglig genom att köra valfri rapport och klicka på "Last updated: Read more" Vi ber om ursäkt för eventuella besvär. Hälsningar TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | ||
|
|||
Medlem
|
...stänger ner sitt affiliateprogram.
Har fått ovanligt många mail från Tradedoubler, med den rubriken, den senaste tiden. Är det lågkonjukturen som spökar? Kanske inget extremt än men Halens, Yello Strom, re:member, American Express, Eniro har på kort tid stängt ner alt pausat. Känns lite oroande. Jag saknar framför allt Ellos... det var en trevlig partner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag hittar inte Parlino på mitt Tradedoubler konto...Vart har det tagit vägen?
Jag har sökt på Parlino men hittar inte det, gått in på mina program men hittar inte det..hjälp uppskatas! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Parlino har stängts av, därför hittar du det inte. Gick ut mail om detta slutet av september 08.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Nu har det tagit över en månad på att få svar på enkla frågor.
Är ni underbemannade eller vad är problemet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vi jobbar på att besvara alla ärenden och hoppas ha en kortare svarstid inom kort. Skicka ett PM med ditt ticket id (ärendenummer) så ser vi till att behandla ärendet. Vi nås även via telefon på 08 40 50 700. Hälsningar TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad hände med den ersättningen alla publishers skulle få av Svenska Spel när det gick snett i några dagar? Vi saknar många tusenlappar från Svenska Spel.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
...och med programmet PAF som gick ner för kanske ett år sedan?
Har hört att ni fått in en del av pengarna, men vi har inte fått vår del av dessa! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|