FAQ |
Kalender |
![]() |
#771 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan jag som minderårig använda TD om jag genererar pengar?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vi jobbar för fullt på detta problem och hoppas kunna släppa en fix på detta så snart som möigt. Upplevs problemen i IE kan man gå till Tools (Verktyg) och klicka ur "compability view", eller plocka bort TradeDoubler från "compability view settings" så borde det fungera. Ett annat altarnativt är att använda Firefox eller Chrome där vi inte upplevt dessa problem. Hälsningar, TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för hjälpen.
Och tack för de tidigarelagda utbetalningarna. Sådan service uppskattas! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har TD stöd för Callbacks. Alltså när man har någon har gjort en lead/sale att den anropar ett skript på min sida?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | ||
|
|||
Medlem
|
Nästa utbetalningsdatum: 2011-10-18
Fakturorna från annonsörerna ska vara betalda: 2011-10-19 Kan TradeDoubler göra såhär? Nu måste jag ju vänta en hel månad extra bara för det skiljer en dag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | ||
|
|||
Medlem
|
Det här forumet är ju dött...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Tradedoublers brytdatum är 14-e. Det som är registrerat betalt den 14-e kommer med på månadens utbetalning. Resten på nästa månad. Ring och tjata lite på kunden att betala in innan dess ;-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej!
Citat:
Citat:
Citat:
1. 1 april 2011 – 30 april 2011: Publisher genererar provision. 2. 1 maj 2011: Faktura skickas till annonsören. (den första arbetsdagen varje månad). 3. 1 juni 2011: Fakturans förfallodag. (en månad efter fakturadatum) 4. 20 juni 2011: Utbetalning till publisher. (tredje tisdagen i månaden) Hälsningar, TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Förstår inte att ni inte kan ha en fungerande support-avdelning. Att inte svara här är helt ok, men på era "td Tickets" (ja, de har t.o.m. sitt eget namn) måste ni ju kunna svara inom rimlig tid. 20 dagar utan svar är inte rimlig tid, anser jag, speciellt när man har skickat påminnelser i ett ärende.
Det enda svaret jag har fått på sistone i ett annat ärende är: "vi har dessvärre inte fått någon återkoppling från Annonsören ännu, men vi jobbar på det". Ni kan alltså inte få tag på era egna annonsörer? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|