FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Inte 100a dock - men har minnet av något mail om detta från sembo tidigare i år. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Kan ni kolla på det jag skrev ovan och återkomma så fort som möjligt? Tack. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Innan genererade jag över 150-200 sales per månad åt Telia men nu är det knappt 20 sales som går igenom även fast trafiken har ökat. Jag fick höra att dom hade bytt deras spårningssystem. Men tydligen till det sämre då jag genererar betydligt färre sales? Vad beror detta på?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Tidigare gjordes ingen kreditkontroll i detta steg, och oftast blev alla sales godkända automtiskt under auto-accepted perioden (även om du skickat 75% kunder/avslut som hade kreditanmärkningar). Det var alltså en extrem fördel till Affiliaten i tidigare setup. Tradedoubler borde dock kunna svara mer exakt på detta, hoppas jag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Väntar på svar från TradeDoubler här i tråden. Senast redigerad av addiction1 den 2010-11-11 klockan 23:33 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Just nu visas inga banners från TD, klick går inte fram och inloggning på TD funkar inte. Sköj!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Supportnummret till TD är avstängt. Jobbigt att inte kunna lite på TD/Euro Florist. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
/A |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hur lang tid tar det innan olika program godkanner ansokningar? Jag ansokte till tre olika program/foretag for tre dagar sedan men fortfarande utan svar. Senast gick det valdigt fort med att jag fick svar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Snart gått två månader och ett av programmet jag ansökte till har fortfarande inte godkänt mig. Däremot godkände Halebop mig på en söndag, samma söndag som jag ansökte vilket jag blev förvånad över!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|