FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Hej, Vi ber om ursäkt för detta, problemet är dock löst (Vilket Thomas eller hans kollega kan bekräfta). Det som hände var att det var en annan site som skulle stängas av egentligen. Kontot återställdes dock bara några timmar senare och fungerar precis som förut. Ibland kommer den mänskliga faktorn in och rör om så förhoppningsvis får vi vara kvar på WN ![]() Vänligen, TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Är nog inte så sugen på att ha eventuella lögnare här, inte heller är jag sugen på att ha företag som slätar över fatala misstag.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
TradeDoubler!
Jag har loggat in och kommit till en annan användares konto!! Skandal! Edit: Jag har omgående kontaktat ägaren av det kontot för att informera denne. Det här är helt sjukt, vad bra att jag har god moral. Edit2: Loggade ut och loggade in igen - samma sak! Edit3: Ärendet löst, screenshots raderades permanent Senast redigerad av Timofey den 2010-07-13 klockan 15:46 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Intressant, jag kommer in på mitt konto längre, men jag kommer in på ditt konto
"alltinggratis.se" Det här är helt sjukt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Jag kommer kräva kompensation av TradeDoubler för att en konkurrent har fått tillgång till alla mina rapport-data!
Kan dom ha blandat ihop din alltgratis.com och min alltinggratis.se? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Citat:
Nu har TD stoppar inloggningen till publisher konton, jag hoppas även inloggningen till affiliate konton stoppas tills dess felet är åtgärdat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Men herregud... Är det sommarvikariat?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
De har lite problem, de stände tidigare av inloggningen.
Nu när jag loggar in så möts jag av en blank sida bara. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|