FAQ |
Kalender |
![]() |
#141 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Skattepengarna går till skatteverket öronmärkta med kontots personnummer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Så skattepengarna kommer att gå till det nya kontot?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
|
|||
Medlem
|
Skattepengarna går, som sagt, till skattekontot tillhörande det personnummer du har registrerat på Tradedoubler.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jaha okej, men om jag ändrar person nr osv då , kommer skattepengarna gå till nya bank kontot / person nr?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
|
|||
Nykomling
|
Någon annan än mig som inte kan logga in på td idag? Får upp en vit ruta där de står "Bag Request"
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
SÖK! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon fler än jag som har problem med att mail "försvinner" när man mailar supporten? Min senaste kontakt med TD har sett ut så här:
Jag mailar TD min fråga. TD svarar och ställer följdfråga. Jag svarar på den. Väntar 3 dagar, inget svar. Jag mailar igen och frågar status. 2 dagar senare - TD svarar att de ej fått något mail. Jag mailar igen. Väntar ytterligare 3 dagar, inget svar. Här tänker jag att det kanske är min mail som strular så jag byter till en annan i min profil och skapar en ny ticket. Då får jag svar relativt snabbt från en person på TD, dock så är det bara ett tomt mail bortsett från min citerade originaltext.. Känner mig lite less |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Har haft problem med att TDs svar inte nått min inkorg.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
verkar som TD har ett allvarligt fel med sin banner matning, får "Bad Request" på alla mina
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Vi har för tillfället problem med vår webbsida och användargränssnittet. All spårning sker fortfarande och alla annonser visas. Vi beklagar för eventuella besvär detta kan orsaka. Hälsningar TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|