FAQ |
Kalender |
![]() |
#131 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vi vill även försäkra er om att vi alltid kompenserar er, så ni behöver aldrig oroa er för att ni vid spårningsproblem går miste om ersättning. Spårningsproblem har alltid en högsta prioritering hos oss då även vår intjäning drabbas när tekniken inte fungerar. Spårningsproblemet med Booking.com ligger inte hos TradeDoubler därför har vi en tät kontakt med kundens tekniskt ansvariga och vi har fått information om att vi närmar oss en lösning. Vilket vi är precis lika angelägna om som ni. Hälsningar TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
|
|||
Medlem
|
Zzzz... Ingen info ngnstans som vanligt...
Event type Last updated Unique visitors: 14h 9m Impressions: 14h 6m Lead & sale: 14h 9m Clicks: 14h 6m |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo, det verkar inte vara up-to-date trots att det står så... Uppdateras väl efter hand hoppas jag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det fler som verkar ha problem med gårdagens sales?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Den här pre-payment skiten är riktigt störande.
Jag vill se exakt hur mycket en annonsör är skyldig mig. Var ser jag det nu eftersom ni gömmer informationen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Gå in på detaljerad kontobalans.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Vet inte om det stämmer. Ser inga förfallodatum eller någonting.
Rapporten är i stort sett värdelös för jag får ingen riktig information om vilka datum dessa summor gäller. Kan lika gärna vara 3 månader sen. Edit: Nej det stämmer inte. Eftersom jag dragit in summor till detta företaget denna månad och de står under "Förbetalda transaktioner", men de har en pre-payment skit på sig så att jag inte kan se någon statistik. Alltså kan inte den summan vara förbetald då de inte har några pengar på sitt konto. Och de står INTE under "Ej ännu fakturerade transaktioner" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Haha. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har en fråga, om jag har under ca 1 helt år, gjort så att td skickat betalningarna till mitt bank konto, kan jag nu ändra så dom kan skicka det till en annans bank konto?
Vart kommer skattepengarna gå? Kommer dom gå till Det nya bankkontot eller Det gamla bankkontot? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|