FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Flitig postare
|
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Skoj få gratis glass också, förutom det är en bit till närmsta affär hämta den
![]() God jul! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Medlem
|
Ännu en dum TD-fråga.....
Via TD kan du ju köra en "sesam-sökruta". Om man skulle vilja koppla ihop den med någon produkt på sin sida och i någon form av Rubrik ex. skriva "Sök efter XXXX", är det tillåtet eller no no? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Sesam är desperata efter trafik så dom godkänner allt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Medlem
|
Okej, är det något jag behöver kolla med Sesam eller TD först eller är det bara att fläska på?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag vet inte om jag är blind, men kan verkligen inte hitta någon information om vad "Keywordpolicy : Stängt" skulle betyda. (kollat infocenter, FAQ och "manualer")
Jag _antar_ att man inte får bjuda på keywords på AdWords (och liknande) som har med märket/företaget att göra, men.. hittar ingen information som förklarar exakt hur det ligger till. Tre har stängd keywordpolicy. Betyder det att man får bjuda på "3 kontantkort", men man måste länka till sin egen sida som visar information om Tres kontantkort eller är inte det heller tillåtet? Testade en sökning och hittade gratismobiler.se som visade upp en lista på kontantkort, Tre var ett av dem. Har det brytit emot policyn? Eller betyder policyn något helt annat? Eller är det möjligt att dom har nån specialdeal? (deras länkar går via TD) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
|
Är det någon som vet hur lång tid det brukar ta innan Tele2 betalar in sina fakturor?
känns som jag har väntat i evigheter nu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Nykomling
|
Saxo Bank, betalar inte sina fakturor!
Fick ett samtal av TD om att Saxo Bank vägrar betala sina fakturor och det ska självklart drabba mig som publisher. Det handlar om totalt ca 40000 kr som inte kommer att betalas till mig så det är inte lite pengar det handlar om. Dock har TD sagt att de kanske kompenserar mig med de 40% som jag redan betalt våra medlemmar i form av poäng, så det är bättre än ingenting. Tycker ändå att det är lite dåligt att bli drabbad på det viset… : ( Är det någon annan här som fått samma besked gällande Saxo Bank? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
|
Undrar vad "Compensation amount utebliven spårning" gäller för period på dagens utbetalning?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|