FAQ |
Kalender |
![]() |
#121 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Det kan stämma att våra svarstider på programspecifika frågor just nu har blivit något längre, ärendena prioriteras där vi besvarar de mest akuta ärendena i första hand. Generella frågor försöker vi dock att besvara inom 24 timmar, men även här kan det ibland bli en viss fördröjning. Vårt mål är självklart att alla frågor ska besvaras inom en rimlig tid, om du kan skicka ditt ärendenummer till den generella supporten ska vi kolla vad som har hänt i ditt fall. Hälsningar TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Ticket har under sommaren jobbat på att förbättra och optimera sin sida. Information om detta gick ut under juni månad, ytterligare information kommer att skickas till dem affiliates som eventuellt har blivit drabbade. Hälsningar TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Men snälla Tradedoubler, varför framgår det så fint i mailen när man blir godkänd vilken webbplats som avses, men inte när man blir nekad? Kan ni inte fixa det?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det bara jag som int ekan logga in på TD sen i går och vars banners inte visas på min sajt. Verkar som all flash eller liknande upphört fungerat.
"Bad request" står det när jag loggar in samt "Your browser sent a request that this server could not understand. Size of a request header field exceeds server limit." Någon som vet eller hört något? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Sök Sök Sök...
http://www.webmasternetwork.se/index.php?s...=ST&f=9&t=24070 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
|
|||
Validating
|
Varför kan jag inte får mina sidor bekräftade?
http://www.mobilkontantkort.com http://www.bigpokerdeal.com Har lagt in mina koder på mina sidor! "<!-- TradeDoubler site verification ****** --> " Nickar: Robziolito1 på TD... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||
|
||||
|
Citat:
Kontakta TD så lägger de inte dina sajter manuellt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
|
|||
Validating
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
|
|||
|
Eftersom TD uppenbarligen själva inte klarar av att göra det, så ville jag lägga in en varning för programmet BOOKING.COM.
Programmet ger ersättning per sale, men trackingpixel saknas så inga köp spåras vilket jag kunnat konstaterat sedan jag skickat X tusen klick vilka genererat 0 sales. Den 15:e fick jag felet bekräftat av TD, idag har vi den 18:e och TD har som vanligt inte informerat affiliates som sitter och skickar gratistrafik till booking.com |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|