FAQ |
Kalender |
![]() |
#181 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad står PRQ för ?... Pedofil Razzia Queer?......aja sk!tsamma...
Kan inte annat än hålla med ovanstående och jag tror att denna gång har PRQ simmat ut på för djupt vatten i kampen för yttrandefrihet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
|
|||
Medlem
|
webbot: Det är precis det PRQ gör, värnar om yttrandefriheten. Det är varken du eller jag som väljer vem yttrandefriheten gäller utan det gäller för alla oavsett hur obekväma och idiotiska åsikterna är.
Men att folk vänder kappan efter vinden och har dubbelmoral är ju knappast något nytt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
De "normala" kunderna gissar jag började flytta redan vid razzian, eller tidigare när skriverierna började, så den kundskadan är nog redan gjord, i alla fall till största delen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
OM (teoretiskt) en undersökning fastslår att 10 barn per år har utsatts för övergrepp av en pedofil som har inspirerats av denna sida. Skulle du fortfarande försvara den?? Nu är jag ingen jurist men denna sida bör in mina ögon stoppas eftersom den uppenbarligen förhärligar och uppmuntrar olagligheter. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det är fint att se att så många kämpar för barnens rättigheter och välbefinnande. Det är en extremt viktig del av samhället att skydda samhället.
Men jag undrar varför debatten inte går lika hög om sajter där man röstar och betygsätter 14 åriga lättklädda tjejer och hur vi ska hantera mobbing via communitys och MSN. Det drabbar garanterat fler barn och ungdomar än vad sajten i diskussionen rör. Tycker också det är konstigt att vi har en acceptans för dödsstraff, att vi tillåter sidor på nätet som UPPMANAR till dödsstraff, tex kring Saddam Hussein. Fast det låter kanske annorlunda nu, han var ju "ond". Nää, konstigast av allt är att så få bryr sig om att tusentals barn dör varje dag. Svält, krig, sjukdomar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Intressant debatt, förstår inte alls varför vissa av er tycker att den skall låsas?
Yttrandefriheten som princip är fruktansvärt viktig. Vem skall försvara den? Företag med kommersiella intressen eller är det något som rättssystemet skall hantera? Skall vi införa lynchmobbar igen som drivs på av hetsiga journalister som vill sälja lösnummer? Eller bör det finnas en juridisk instans som prövar ärendet? Jag föredrar att kunskap och besinning får styra framför dagens skandal på löpsedeln. Att det sedan ligger i var och ens rättighet att protestera mot företelsen som sådan är glasklar, och det ger garanterat mer effekt än att hacka på PRQ. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Om dessa bilder är för "porriga" räknas de dock som b-a-r-n-p-o-r-r (onödigt att google indexerar det ordet och kopplar det till wn) och är olagligt. Och debatten om mobbing går lika högt, fast det finns ingen likvärdig webbplats för det området.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sidan är nere förtillfället iaf.
|
|||