FAQ |
Kalender |
![]() |
#161 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |||
|
||||
|
Citat:
I övrigt när det gäller din åsikt om min parallell med homosexualitet så tycker jag knappast att du har rätt. Homosexualitet betyder att man är sexuellt intresserad av personer av samma kön och har inget med ålder att göra. Precis som heterosexualitet. Det utesluter inte att alls att en homosexuell person också är pedofil och tvärt om. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
|
|||
Medlem
|
CT:
Håller med, ville bara belysa problemet med att kasta folk i fängelse pga. åsikter. Om man tycker det är ok så bör ju staten försöka läsa tankar för att utreda om något brott är begånget. Ett annat problem är ju också om man nu skulle vara pedofil och inser att man är sjuk i huvet och vill ha hjälp, hur fan gör man då? (förutsatt att man inte förgripit sig på någon) Man är väl inte så sugen på att be om hjälp, då det skulle innebära en omedelbar fängelsedom. Westman: Så här fungerar det tyvärr oftast när man diskuterar tabubelagda saker. Det brinner i skallen på folk och de förvandlas till rättfärdighetens riddare i skinande rustningar som skall försvara det goda utan diskussion. Inget hjälper, man kan kämpa i timmar utan att hitta en gemensam grund där man diskutera med dem. Eftersom man inte förbehållslöst drar på sig samma rustning och ger sig ut på hack'n slash är man Fienden! och måste förgöras med alla medel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Finns ju bara ett sätt att visa att ni ej accepterar att en leverantör hostar den skiten, flytta era egna sidor och servrar från leverantören.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
För enbart TANKAR ska ingen låsas in. Det är ju så självklart att det knappt behöver sägas. Här handlar det om spridande av glorifierad Pedofil-propaganda. Det samma som att uppmana andra till brott. Hets mot folkgrupp är inte förbjudet i Sverige om man bara tänker på det. Men det är det däremot om man sprider det muntligt eller skriftligt. Vilket det ska vara. Ett Citat från Pedofil.se: Citat:
Det finns faktiskt många sjuka och svaga hjärnor där ute som tror på denna propagandan eftersom att detta enligt en del i denna diskussionen tycker att detta bara är INFORMATION och FAKTA. Ni som sitter och försvarar pedofil.se, har ni över huvudtaget besökt och läst sidan? Tror inte det, för då skulle ni inte kunna sitta och försvara den. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
WebboT, du har rätt i att vissa texter på sidan inte är särskilt roliga att läsa, och nej, jag har inte läst igenom alla texter på sidan, eftersom jag inte finner den så intressant. Dock ser jag hellre att ämnet diskuteras öppet, så att personer som märker att de är pedofiler kan komma till insikt om detta själva, och vidta lämpliga åtgärder för att inte riskera begå något brott. Kanske bidrar en mer öppen attityd till att dessa vågar söka hjälp istället för att låtsas som om inget är fel på dem.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#170 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Av alla trådar som blivit låsta i alla dessa år så är väl denna en tråd som bör bli låst.
Alla vet bäst såklart, svensson rakt igenom. Kom bara ihåg att pedofiler är psykiskt sjuka människor. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|