FAQ |
Kalender |
![]() |
#201 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jo Thailand har spottat upp sig betydligt och den avarten av turism har minskat betydligt. Eller man kanske skulle säga att den har flyttat på sig då Kambodja har fått över en del av problemen. Källa: ECPAT
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | ||
|
|||
Medlem
|
Börjar med att skriva att jag orkade inte läsa alla inlägg men webhotell som ställer upp och hostar en sån här typ av sida förtjänar ddos attacker tills sidan tas bort..
Fråga: är det olagligt om man skulle organisera ddos attacker? Mot just denna sajt kanske farbror blå ser lite mellan fingrarna? Uppmanar ingen att göra något var bara en hypotetisk fråga. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
MVH R |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Nu gällde inte heller frågan mig. För mig är frågan enkel. Skulle aldrig befatta mig med denna typ av material - never ever... Vore fortfarande intressant att höra svar från er som vill tillåta "allt" i yttrandefrihetens namn - finns det ingen gräns för er - oavsett vad det leder till...?? Inget pris som är för högt? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Svaret på din är ju att det ytterst är de lagar som stiftas som avgör vad som får yttras. Till detta kommer ändå alltid ett personligt ansvar. Jag vill inte ha saker på mina sajter som jag tycker är fel... Är det förkastligt att tänka så?? Är jag ett hot mot yttrandefriheten? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
|
|||
Medlem
|
Säga vad man vill om yttrandefrihet.
I detta fall, med en BARNASKÄNDAR-portal, då har PRQ genom att hjälpa till att tillhandahålla/profitera på något så pass oanständigt att man måste hålla sig gömd – samt gömmer sig bakom argumentet "yttrandefrihet". Man hjälper till, samt stödjer, att försköna övergrepp på barn. Så enkelt är det. Punkt. Om BARNASKÄNDARNA ställt sig på torget och propagerat för rätten att lagligt skända och förgripa sig på barn, och PRQ hade lånat dem en pall att stå på; Det är mindre vidrigt än vad hemlighållandet på nätet är. På nätet lämnas alla i ovishet, det kan lika gärna vara BARNASKÄNDAREN som tar emot ditt barn när du lämnar av det på dagis. Är det dock BARNASKÄNDAREN från torget, då kan agera därefter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |||||
|
||||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
OM du hade gjort det så hade du sett att det inte bara handlar om åsikter på sidan Eller tycker du dessa citat från Pedofil.se går under kategorin, åsikter? Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Men nu är det som du ser i citaten att dom går längre än så och presenterar hemmagjorda fakta..... Pedofil.se säger kortfattat: Små 4 åriga flickor vill bli knullade av 50 åriga farbröder................ja det låter ju som en åsikt.! |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||