FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tänkte bara kolla om det är någon annan som besöker detta formidabla forum som pluggar på MIUN?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Njaa, men jag känner några som pluggar där
![]() Bor i Sundsvall själv ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ah... och nu ska du börja plugga i Linköping?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() edit: aah, nu kom jag på vem du är! (spionerade lite) Har för mig att du känner bror min ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jasså?
Hehe, jag har ingen aning om vem du är, jag försökte bara verka smart när jag såg på din sajt att huvudkontoret flyttar till Linköping, samt att din ålder passade in ganska bra på en nybliven student... en ren chansning alltså. Men vem är din bror som jag kanske känner? :P <--- före edit Olle, är det din storebror? Och min föredetta klasskamrat, fotbollslagsmedspelare (för typ 15 år sedan... Sundsvall är ganska litet) <--- efter edit |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Har pluggat där, tog examen 2004. Har du haft nöjet att ta någon kurs med Alexander Kozyschenko? En lustig man.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vad läste du?
Har inte haft nöjet att ha honom nej, men jag känner igen namnet. Jag började plugga -02 så man börjar känna att man kan det här livet nu ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Började på informationsteknoligiprogrammet, valde dock att frångå kursplanen år 3. Läste en AI-kurs med Kozyschenko.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Är Kozyschenko den ryska raketforskaren? Hade en kurs med en liknande man för 6 år sedan där vi skulle programmera en simulator för en raket av något slag. Förmodligen samma person
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|