FAQ |
Kalender |
![]() |
#171 | ||||
|
|||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |||||
|
||||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag satt och väntade på detta inlägg från dig Westman. Du är ganska förutsägbar...men det är ok....nån ska ju va det.
![]() Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Du måste vara ruskigt ledsen för att du inte fick vara med om häxprocesserna där alla som inte fördömde häxan också blev anklagade. Varför måste jag (och tydligen alla andra) uttryckligen och ordagrant fördöma det som skrivs på sidan? För det så måste jag ju läsa allt för att kunna fördöma utan att vara präglad av fördomar? Och du som så politiskt korrekt och en självutnämnd moralens väktare kan väl aldrig påstå att fördomar är ok? Nej, jag har inget mer att säga som jag inte redan har sagt. Att du och många andra inte orkar läsa och förstå vad det är ni läser, ja det är också redan konstaterat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
PR-kuppen börjar lyckas för PRQ:s del. DN har hakat på.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
- Min första reaktion, vad f-n är detta?
- Efter funderingar, efter som vi har åsiktsfrihet i Sverige så bör alla ha rätt att framföra sina åsikter. Även om jag ogillar och inte stödjer dessa så ska de ha rätt att framföra dessa. - Eftersom vi har åsiktsfrihet så får även jag använda den. Min åsikt är att om att om webbhotell ger utrymme till något som kan skada barn så lär jag aldrig bli kund på detta webbhotell. Jag kommer aldrig nämna detta webbhotells namn. Min åsikt är också att om jag springer på en leverantör som har sin hemsida på detta webbhotell så kommer jag framföra att jag mitt ogillande till den leverantören. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tycker PRQ borde lägga till följande i sina allmänna villkor:
Med tanke på alla konstigheter som vi väljer att ha hos oss. Så har du som kund hos PRQ INGEN som helst rätt att bli förvånad eller ledsen om du vaknar en dag och din hemsida är borta och varken mail eller något annat fungerar. Polisen har då förmodligen gjort ÄNNU en razzia hos oss och denna gång tog de inte några servrar de tog ALLT. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Visst är yttrandefriheten värd att värna om och alla ska ha rätt att uttrycka sin åsikt. Jag har kikat på sidan, men ej läst texter i detalj. Jag sympatiserar inte det minsta med de åsikter som framförs men jag anser det viktigt att vem som helst har rätt att ha vilken åsikt som helst oavsett hur fel jag personligen må tycka att den är.
Denna kommentar är ytterst privat och ska inte ses som en åsikt från det företag jag normalt representerar här. Företaget har i likhet med de flesta andra webbhotell en klausul som inte tillåter denna typ av material eftersom det faller under vad som kan uppfattas såsom "stötande". PRQ agerar enligt en ideologi som de försvarar med näbbar och klor; de kämpar för de de tror på men jag anser att det går ut över affärsverksamheten och kunderna.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
PRQ har nog haft ett otroligt starkt stöd av en stor del av Svenska folket (inklusive mig) för sitt värnande om fri kultur, fildelning, yttrandefrihet o.s.v. Allting mycket bra.
Men nu tror jag dom allt bet sig i tasken rejält. Pedofilpropaganda, där går gränsen även för Svenska folket. (förutom en liten grupp naturligtvis, som kommer skrika lite längre ner här i kommentarerna. Dom kommer ju alltid att veta vad som är bäst för resterande 99% av folket) PRQ har ju alltid varit Sveriges största och t.o.m. världens största och mest kända supportrar av fildelning t.ex. Kanske inte blir lika kul att i framtiden bli kallat för Peddohotellet eller nåt.... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|