FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() ![]()
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-12-11 klockan 16:17 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() ![]() Mvh Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Jag hade för övrigt inte klagat det minsta på er support ifall ni inte hade marknadsfört er som "Sveriges bästa support". Den är som sagt var helt okej sett till vad man betalar som kund.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det är väldigt svårt att få till bra support dygnet runt och har man inte tillräckligt med duktig och välutbildad personal. Det måste ju alltid vara någon som kan ta de mer avancerade problemen om ni ska ha supporten öppen annars är det bättre att ha stängt. Det måste bli en långsiktig satsning där man ökar personalstyrkan och utbildar fler tekniker INNAN man börjar köra med support dygnet runt och det blir ju såklart en kostnadsfråga i slutändan. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Är det så att frågorna är väldigt tekniskt riktade så kan vi självfallet fråga en tekniker och sen besvara frågan, men sitter man själv på natten kanske man inte alltid kan besvara en sådan fråga. Då skickar våra supporttekniker detta vidare till våra tekniker så får personen i frågan oftast svar direkt på morgonen, och har då fått väntat några timmar. Nu har denna tråd blivit något i stil med: "Vi drar upp dåliga exempel mot Crystone" och jag är nästan säker att vi inte är det enda webbhotellet som har en 1st och 2nd line samt en teknikavdelning i Sverige i Webbhoellsbranchen. Har ni vidare problem med vår kundtjänst får ni gärna kontakta mig direkt på [email protected] så kan vi diskutera detta vidare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Dock tycker jag det är riktigt fult av ITisGood.se att hoppa på er. Han arbetar i praktiken åt City Network. Det är bara ett av många exempel på hur illa flera webbhotell betett sig mot konkurrenter de senaste två åren - trots att det var det City Network själva beklagade sig över här på WN för inte alltför länge sedan ![]()
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det spelar väl ingen roll att han jobbar i praktiken åt City Network, han är ju webmaster själv och måste väl kunna uttala sig som webmaster. Han behöver väl inte representera CN bara för detta hela tiden.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Klart det spelar roll? Vad får du ut av att gå in och skriva ner en konkurrent? Har du samband med ett annat webbhotell och jobbar/konsultar för dom så skriv inte ner konkurrenter. Vi olika representanter för Webbhotell ska kunna hålla en god ton mot varandra oavsett om vi är konkurenter eller inte.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Med tanke på att han arbetar just med social media åt City Network så är det kanske inte så lämpligt. Hur som helst så bör de som läser kommentarerna från honom göras medvetna om detta faktum.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Senast redigerad av Frebjo den 2012-12-13 klockan 11:44 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|