FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Medlem
|
Proceassen att lära sig systemet kan ta tid.
Under det året jag varit lärling, så har jag fortfarande lärt mig långt ifrån allt, och en del behöver jag fortfarande höra med Danielos om. att hyra ut 24/7-support, lär inte bli bättre. Möjligen för som nämnts ovan first-line-support, så kan 24/7-support duga. Gällandes första svar gentemot andra svar, (som ämnet handlar om), så kan det handla om en "lärling", som tar hand om första svaret, i vissa fall, så går det över till tekniker, och i andra fall, så vill "en ny tekniker" lära sig av tekniker, för att kunna bli tekniker i framtiden, hur man löser ärendet. Detta kan i det fallet göra att det tar längre tid. Senast redigerad av gusti den 2012-12-14 klockan 22:28 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Sen var poängen att de påstår att de har en "overall" tekniker 24/7 och har man inte någon som kan så mycket tekniskt så kanske man inte ska kalla det för supporttekniker. Jag är van vid Hostgators support och de har alltid hjälpt mig direkt vad det än har varit. Det kanske bara kör med väldigt kunniga tekniker 24/7 isåfall, vilket svenska webbhotell kanske inte gör. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|