| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Håller med dig till viss del men å andra sidan motiverar de priserna webbhotellen tvingas ha idag ingen högkvalitativ support. Den "riktiga" supporten (det vill säga den som ofta behövs när man inte kan lösa problemet på egen hand) blir begränsad till vissa tider då man har tillgång till mer kompetent personalen. Dagens skämt måste ändå vara Crystone som marknadsför sig med "Sveriges bästa support" sedan de börjat med dygnet runt-support. Den amerikanska supporten är helt värdelös, i praktiken är det samma tider som tidigare som gäller. Den svenska supporten är visserligen värd priset men det är definitivt inte "Sveriges bästa support".
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-12-11 klockan 15:56 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Citat:
Mvh Fredrik |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Säger man själv att man är bäst så är man i princip aldrig det
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-12-11 klockan 17:17 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Citat:
Det är ju bara kika, kolla svarstiderna, hur många sätt du kan komma i kontakt med oss och tillgängligheten. Nu som sagt kör vi stenhårt på vår amerikanska support och utbildar dom hela tiden, har du exempel på något som du vet direkt dom inte kan får du gärna förmedla det så vi kan bli bättre, du har min mail och kan skicka dom till mig direkt eller via PM här, vi vill ju inget annat än att bli bättre! ![]() Mvh Fredrik |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Vad gäller den amerikanska supporten och svarstider så handlar det inte direkt om utbildning, kan de ändå inte bistå med något utöver vad man själv kan göra eller som kan informeras om på hemsidan så spelar det ingen som helst roll ifall de svarar inom en minut eller ett dygn.Jag hade för övrigt inte klagat det minsta på er support ifall ni inte hade marknadsfört er som "Sveriges bästa support". Den är som sagt var helt okej sett till vad man betalar som kund.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det är väldigt svårt att få till bra support dygnet runt och har man inte tillräckligt med duktig och välutbildad personal. Det måste ju alltid vara någon som kan ta de mer avancerade problemen om ni ska ha supporten öppen annars är det bättre att ha stängt. Det måste bli en långsiktig satsning där man ökar personalstyrkan och utbildar fler tekniker INNAN man börjar köra med support dygnet runt och det blir ju såklart en kostnadsfråga i slutändan. Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Citat:
Är det så att frågorna är väldigt tekniskt riktade så kan vi självfallet fråga en tekniker och sen besvara frågan, men sitter man själv på natten kanske man inte alltid kan besvara en sådan fråga. Då skickar våra supporttekniker detta vidare till våra tekniker så får personen i frågan oftast svar direkt på morgonen, och har då fått väntat några timmar. Nu har denna tråd blivit något i stil med: "Vi drar upp dåliga exempel mot Crystone" och jag är nästan säker att vi inte är det enda webbhotellet som har en 1st och 2nd line samt en teknikavdelning i Sverige i Webbhoellsbranchen. Har ni vidare problem med vår kundtjänst får ni gärna kontakta mig direkt på [email protected] så kan vi diskutera detta vidare. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
![]() Dock tycker jag det är riktigt fult av ITisGood.se att hoppa på er. Han arbetar i praktiken åt City Network. Det är bara ett av många exempel på hur illa flera webbhotell betett sig mot konkurrenter de senaste två åren - trots att det var det City Network själva beklagade sig över här på WN för inte alltför länge sedan
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|