FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Du säger att supporten sitter kvällar och nätter MEN HAR INGEN TEKNIKER? Då citerar jag direkt från er hemsida under menyn "Kundtjänst" Crystone har supporttekniker 24/7 för att lösa eventuella problem eller frågor som kan uppstå. Med andra ord så ljuger ni och har fel information på hemsidan? OFF: De dära domänerna du skulle fixa åt mig som låg under "Föreberedda" resulterade i att du tog bort 4 av domänerna jag hade betalt för så att de låg öppna för allmänt köp! Och inte minst sagt blev jag dumförklarad på supporten om att jag inte hade registrerat 15 domäner utan bara 11 stycken. Efter mycket dumförklarande tillbaka så hitta ni mailen som hade gått ut till mig där det stod exakt vad jag hade beställt. Att det ska ta så lång tid för er innan polletten trillar ner! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Finns ingen lönsamhet med bra 24/7 support i dom priserna kunderna betalar för webbhotell i Sverige.
Visst kan man anställa folk från billigare länder, finns många länder där en medelinkomst är 200EUR per månad. Även inom EU. Dock är det väldig kostsam process att utbilda sådan personal både tekniskt och i språk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
På tal om support, Patrikweb, när hade du tänkt att svara på mitt mail som jag skickade för flera veckor sen och skickade om för någon vecka sen?
Hade varit trevligt att få en bekräftelse på uppsägningen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Proceassen att lära sig systemet kan ta tid.
Under det året jag varit lärling, så har jag fortfarande lärt mig långt ifrån allt, och en del behöver jag fortfarande höra med Danielos om. att hyra ut 24/7-support, lär inte bli bättre. Möjligen för som nämnts ovan first-line-support, så kan 24/7-support duga. Gällandes första svar gentemot andra svar, (som ämnet handlar om), så kan det handla om en "lärling", som tar hand om första svaret, i vissa fall, så går det över till tekniker, och i andra fall, så vill "en ny tekniker" lära sig av tekniker, för att kunna bli tekniker i framtiden, hur man löser ärendet. Detta kan i det fallet göra att det tar längre tid. Senast redigerad av gusti den 2012-12-14 klockan 22:28 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|