| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Den "support" jag kommit i kontakt med som byggts upp på det viset du föreslår har fungerat från dåligt till uselt. Det är antingen oseriösa företag eller ekonomiskt ansträngda verksamheter som gör på det viset.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Sedan när det gäller kvalitet, driftsäkerhet, uptime o.s.v. så behöver det inte innebära att dyra webbhotell är bättre i dessa avseenden än de billiga, dvs man får inte alltid exakt vad man betalar för. Låga priser kan ju dessutom vara ett sätt att ta sig in på marknaden och även att ta marknadsandelar. Kampanjer på konton som är billiga eller gratis ett år är ju dessutom ett bra exempel på det. Senast redigerad av Danielos den 2012-06-22 klockan 16:10 |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
fick ett gott midsommarskratt hehe. Många skulle reagera mer över vilket land supporten sker i än andra skulle bekymra sig över att man får dålig support. Dvs bra vibbar är viktigare än supportens kvalitet. Ingen reagerar över att Paypal, ebay och skype fakturerar från lågskatteländer, men alla skulle få panik om svenska webbhotell fakturerade på samma sätt från lågskatteländer mot svenska kunder.
Senast redigerad av Danielos den 2012-06-22 klockan 21:01 |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|