Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Binero erbjudande

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-06-22, 23:37 #21
Jake.Nu Jake.Nu är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 224
Jake.Nu Jake.Nu är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 224
Det enda viktiga för en support, spelar ingen roll om den ligger i Bangladesh eller i Kista, är att den skall kunna den plattformen som faktiskt säljs.. 98.99% av alla mina supportfrågor till mina leverantörer besvaras minst en gång med ett skitsvar av en dussinarbetare som inte vet ett jävla skit om någonting.. Eller jo, h*n vet att han får sina pengar den 25/n..

Större företag = fler skitkunder = mycket skitsupport.. görenkelt

Senast redigerad av Jake.Nu den 2012-06-22 klockan 23:41
Jake.Nu är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-06-23, 12:24 #22
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Citat:
Ursprungligen postat av KristianE Visa inlägg
Bahnhof gör ju redan detta för sina bredbandskunder. De har lagt kunderna i ett portugisiskt bolag.
Jaha, det tycker jag var intressant. Tror dock att det är lite lurigare för svenska webbhotell med servrar i Sverige att göra samma sak, anses direkt vara lite suspekt
Danielos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-06-23, 12:37 #23
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 6 096
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 6 096
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos Visa inlägg
Jaha, det tycker jag var intressant. Tror dock att det är lite lurigare för svenska webbhotell med servrar i Sverige att göra samma sak, anses direkt vara lite suspekt
Fanns ett litet fint kryphål i lagen, förbehåll inom EU som ska gälla till 2014.

Dom hade betydligt lägre moms där (10%) så dom flyttade alla privatkunder.

Sedan höjde dom priset på alla privatkunder utan informera om det, summan var det samma som förut. Men eftersom dom betalade mindre moms så blev det i verkligheten en prishöjning då dom betalade samma brutto som innan momssänkningen.

Dock verkar detta bli ett väldigt bakslag, verkar som momsen blivit 16% och ska höjas till 22%
patrikweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-06-23, 12:59 #24
Tobab
Guest
 
Inlägg: n/a
Tobab
Guest
 
Inlägg: n/a
Tillåter de numera att man själv lägger upp cronjob?
  Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-06-23, 20:30 #25
freteks avatar
fretek fretek är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 111
fretek fretek är inte uppkopplad
Medlem
freteks avatar
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 111
Citat:
Ursprungligen postat av Tobab Visa inlägg
Tillåter de numera att man själv lägger upp cronjob?
Nej.

Personligen gillar jag inte denna typ av kampanjer vars enda syfte är att bygga större kundstock snabbt utan tankar på att kundservicen försämras för de befintliga kunderna. Binero är ju ett förträffligt bra exempel på hur fel det blir när man lägger krut på att skaffa så många kunder som möjligt utan att ta vettigt betalt för det. Servicen blir lidande och man växer ur kostymen utan att ha ekonomiska medel att köpa större kostym. Tänker främst på Bineros totalhaveri vad det gäller support.
fretek är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:05.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017