| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag har idag även testat att skicka mejl från Sajthotellets webbmejl (konto [mitt förnamn].[efternamn]@verimentor.se) och jag får studs då också... Men jag går hela tiden fysiskt från mitt mobila bredband hos Tele2/Comviq. Senast redigerad av Conny Westh den 2011-11-14 klockan 22:32 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Om du får samma fel även på detta lär det nog tyvärr vara så att något e knas på sajthotellets mailserver, dra gärna iväg ett mail till mig, både via webmailen (Skriv webnmail verm som subject) via ditt vanliga mailprogram (Skriv vanligt verm som subject) samt via din förening som itne ligger på sajthotellet så skall jag allt få fram alla uppgifter till dig. Du har ju min epost ssedan gamla mäklarkoncept jobbet.
|
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|