FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Valet 2010 | |||
Vänsterpartiet (V) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 3.04% |
Miljöpartiet (MP) |
14 | 6.09% |
Socialdemokraterna (S) |
15 | 6.52% |
Centerpartiet (C) |
17 | 7.39% |
Folkpartiet (FP) |
8 | 3.48% |
Kristdemokraterna (KD) |
9 | 3.91% |
Moderaterna (M) |
100 | 43.48% |
Piratpartiet (PP) |
22 | 9.57% |
Sverigedemokraterna (SD) |
31 | 13.48% |
Annat |
7 | 3.04% |
Antal röster: 230. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Vi räddar knappast världen genom att ha ett system där nya lyckosökande invandrare varje år leds till samma fattiga förorter där de låses fast i utanförskap och arbetslöshet. Det finns ingen som tjänar på det, speciellt inte flyktingar eftersom det leder till att nya flyktingar inte kan tas emot. Citat:
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Nja, tycker nog inte alls de har monopol i frågan. Både sossarna och moderaterna har talat om kvotering i olika sammanhang vilket jag anser vara precis lika absurt som SD:s politik bara att den är riktad åt ett annat håll.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-09-15 klockan 19:06 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
Med detta vill jag ha sagt att religion är uteslutande fördummande och förtryckande. Religion minskar människors förmåga och vilja att tänka själva, samt bilda sig egna uppfattningar. Inom religionen ska människor lyssna och vara lydiga, inte tala och ifrågasätta. Detta, bland mycket annat, gör att SD absolut inte får min röst i valet på söndag. SD är ju mer kristna än Kristdemokraterna, som inte heller dem någonsin kommer få en röst från mig. Nä, inför religionsförbud i Sverige! Det är fan på tiden att vi släpper alla gamla hokus pokus-förklaringar på hur världen är funtad. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Jag tycker faktiskt kd har en hel del bra i sin politik, framför allt vad gäller vård och omsorg. Däremot har jag precis som du svårt för de mer extrema kristna falangernas åsikter gällande genteknik, abort etc. Vad som är betydligt mer allvarligt än en liten minoritet (både svenskar och invandrare) som utnyttjar systemet är det växande antal absurda fall där personer nekas ersättning av försäkringskassan trots att vem som helst (utom försäkringskassans egna läkare) inser att de bör få det.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-09-15 klockan 21:24 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Ang. kommunistiska tankar: Jo jag är medveten om det och skäms lite ![]() Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|