Citat:
Ursprungligen postat av rhuse
[Långt inlägg]
|
Sverigedemokraterna
är martyrer. Deras representanter får utstå såväl hot som grovt våld, de får sina hem attackerade, de får sparken från sina jobb, de utesluts ur sina fackförbund, deras möten tvingas avbrytas sedan de attackerats av våldsverkande meningsmotståndare och de har all etablerad media emot sig. Jag kan inte tänka mig att det finns någon annan grupp i västvärlden som är så förföljd och utsatt som just Sverigedemokraterna. T.o.m. våra grannländer har reagerat på problemet.
Sverigedemokraterna gör helt rätt som lyfter fram dessa problem. Det får inte under några som helst omständigheter gå till så här i en västerländsk demokrati år 2010, det är totalt oacceptabelt!
Citat:
Ursprungligen postat av mervinst
Man ska helt enkelt inte samarbeta med partier som har som enda syfte att vara egoist och fascist/rasist osv.
Det är redan bevisat åter igen och igen att SD's ledare (inklusive partiledare) inte vill ha in "annorlunda" människor.
De vill stoppa invandring från länder där man inte är vit och fin.
|
Sverigedemokraterna är varken fascister eller rasister. Och nej, Sverigedemokraterna vill inte stoppa all invandring från icke-vita nationer. Varifrån har du fått det?
Citat:
Man vill ha bort de där sjuka homo, bi och transsexuella människorna för de är sjuka likaså som pedofiler.
Sedan när det bevisas vad de egentligen står för så kommer ursäkterna (nej nej det var inte så jag sa/menade).
|
Skitsnack. Sverigedemokraterna har ingenting emot s.k. HBT-människor. Återigen - varifrån har du fått det?
Citat:
marknadsföring, marknadsföring, marknadsföring..
Då kan man få folk att tro vad som helst.. utlänningar är blattar, blattar är våldtäktsmän (ja kvinnorna och barnen också.. eller hur?).
|
Alla "utlänningar" är inte våldtäktsmän och det har Sverigedemokraterna heller aldrig påstått. Däremot så är "utlänningar" från vissa delar av världen extremt överrepresenterade i våldtäktsstatistiken enligt oberoende organisationer såsom Brottsförebyggande Rådet och norsk polis.
Varför sprider du lögner?