Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Webbhotellsägare: Hur gör ni?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-07-01, 20:41 #10
Jake.Nu Jake.Nu är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2006
Jake.Nu Jake.Nu är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos Visa inlägg
Vi hjälper till med alla kunders problem utan att debitera extra och detta framförallt i mån av tid. Eftersom vi har system för att identifiera flaskhalsar samt utförligt error reporting för skript går det normalt väldigt fort att hitta fel. Det ligger dock i vår affärsidé att erbjuda extrem prestanda och support utöver det vanliga.
haha, ibland undrar jag om inte eran förträfflighet snarare skrämmer bort kunder än lockar dom till er

Annars.. Jag undrar ibland om det är alla dessa skitsupportärenden som får mina leverantörer att _ALLTID_ svara tillbaka med en massa skitsvar, redan besvarade frågor, standardsvar i klass med "har du testat att starta om datorn" och sen slutligen tre dagar senare avslutar med "Hej, jag ser att du hade problem i förrgår..har ni fortfarande problem?" (dom har nu löst problemet på sin sida)..
Detta medför tyvärr att jag oftast är väldigt otrevlig när jag skickar mina mail till support. Sällan blir det bättre för det eftersom det sitter nån snubbe (ja, det är alltid en viss attityd när det är en man som kan allt om data) och enbart är dryg tillbaka utan att ens fatta att det är han som säljer en tjänst till mig.

Senast redigerad av Jake.Nu den 2013-07-01 klockan 20:50
Jake.Nu är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:11.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017