FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej alla webbhotellsägare!
I takt med att man växer så får man in fler och fler supportärenden. Många självklart väldigt befogade men även ärenden som gäller varför kunders hemsidor inte fungerar. Det kan vara allt ifrån fel font på hemsidan till att Wordpress-pluginet inte fungerar. I början så hjälpte man till så gott det gick och försökte vara hjälpsam med att programmera åt kunderna men efter att kunder verkar ta detta för givet och man inte ens fick ett tack i dessa ärenden så ledsnade man rätt snabbt. Självklart - Om man läser ärendet och det handlar om något man utantill så svarar man direkt. Men tror kunder att supporten innefattar att felsöka i egenbyggd kod? När kunder kommer med dessa ärenden till er - Hur agerar ni då? Förstår självklart att det beror på vad för typ av webbhotell man är. Tar man bra betalt per konto och kund så finns det större anledning till högre tolerans om vad supporten innefattar. Tacksam för all feedback! |
||
![]() |
![]() |
|
|