Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Första vs andra svar hos support

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-12-13, 12:13 #22
WordpressMan WordpressMan är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jul 2012
Inlägg: 12
WordpressMan WordpressMan är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jul 2012
Inlägg: 12
Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo Visa inlägg
Ni måste skilja mellan support och tekniker, tänk på att 99% av alla som ringer en webbhotellssupport (Inte folk här på WN alltså) har enkla frågor om domäner, sina konton och fakturor, samtliga personer i vår supportavdelning kan besvara på dessa frågor utan problem.
Varför påstår ni då att ni har en supporttekniker 24/7 om det inte finns någon som är speciellt teknisk tillgänglig 24/7? För mig är en supporttekniker någon som kan svara på i stort sätt vad som när det gäller allt som rör sig om problem. Inte någon liten outbildad lallare som kan kolla upp en i kundregistret och bekräfta att man är kund och sen thats it.
WordpressMan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017