FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Dock tycker jag det är riktigt fult av ITisGood.se att hoppa på er. Han arbetar i praktiken åt City Network. Det är bara ett av många exempel på hur illa flera webbhotell betett sig mot konkurrenter de senaste två åren - trots att det var det City Network själva beklagade sig över här på WN för inte alltför länge sedan ![]()
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det spelar väl ingen roll att han jobbar i praktiken åt City Network, han är ju webmaster själv och måste väl kunna uttala sig som webmaster. Han behöver väl inte representera CN bara för detta hela tiden.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Klart det spelar roll? Vad får du ut av att gå in och skriva ner en konkurrent? Har du samband med ett annat webbhotell och jobbar/konsultar för dom så skriv inte ner konkurrenter. Vi olika representanter för Webbhotell ska kunna hålla en god ton mot varandra oavsett om vi är konkurenter eller inte.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Med tanke på att han arbetar just med social media åt City Network så är det kanske inte så lämpligt. Hur som helst så bör de som läser kommentarerna från honom göras medvetna om detta faktum.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Senast redigerad av Frebjo den 2012-12-13 klockan 11:44 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
För att det inte skall bli några missförstånd - Peter jobbar på ett företag som City en gång var delägare i. Det är City inte längre och bolagen är helt fristående. Personer som är kunder, leverantörer eller har en annan relation till mig eller City - jag hoppas de får ha en åsikt här också - utan att City är ansvarig för vad varje person säger. ;-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vi på Oderland hade ett nära samarbete med ett externt bolag för firstline support 24/7i ca 1 års tid 2009/2010.
Det kunde ha fungerat då vi gav det bra med tid, hade gemensamma möten via nätet och besök/utbildning på plats hos oss samt certifiering mm för att kunna hantera kunder på rätt sätt. Så vis går det att hantera på rätt sätt. Tyvärr visade det sig inte hålla i längden pga stor personalomsättning på det bolaget., men ett tag fungerade det mycket bra. Vi har inte övergivit tanken på 24/7 än men det skall göra mer nytta än skada. Det tar ca 1 år innan en nyanställd är så gott som självgående så ibland får man ha förståelse som kund att ärendet kan gå vidare till en mer erfaren (senior)tekniker. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|