FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vi beklagar besväret och hoppas att ni har överseende. Hälsningar TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej, Funderar lite på Tradedoubler som jag precis testar. Den annons som verkar funka bäst nu är Däckonline som säljer bildäck. Man får ju betalt per avslut. Men om man köper däck så är nog inte risken så stor att man gör det i samma session som efter att man klickat på bannern. Troligen bokmärker man sidan, kollar runt lite andra ställen och köper senare.
Men då går väl ingen provision till mig? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Till Tradedoubler: Vore bra om man, när man sökt på program inom en kategori exempelvis Resor o äventyr, att man kunde välja snabbval "Ansök till alla program inom kategorin" eller liknande.. Kan spara mycket tid!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
|||
Medlem
|
Har testat Tradedoubler några dagar. Detta är väl inget vidare? (har försökt välja annonser som ska passa besökarna)
Annonsvisningar 28 870 Klick 53 Unika besökare 47 Leads 0 Sales 0 Commission SEK 0,00 Vill också gärna klaga lite på grafikelementen som verkar snickras ihop utan större kreativitet. Samma budskap i fiskpinnar som 980-banners - gäller även stora varumärken som ICA. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
någon här som fått AdMatch's Image Ads att fungea? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
Flitig postare
|
AdMatch ... hmmm ... pallar inte att läsa informationen på engelska hade varit ännu bättre om det hade varit på svenska.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon mer än jag som har problem med statistik på TD idag? Står 0 i de fleta kolumner men 2-3 klick. Kanske lite överbelastning i samband med det nya ad match?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Om man kikar under "Last updated" så står det så här:
Event type Last updated Unique visitors: 13h 31m Impressions: 15h 6m Lead & sale: 13h 31m Clicks: 14h 6m så det släpar efter en del. //Björn |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|