FAQ |
Kalender |
![]() |
#561 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Någon annan som har problem med att klick (1 kr) inte registreras med Traderas nya "Widget"-annonser?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | ||
|
|||
|
Citat:
Så vitt jag förstår står ersättning per klick där om det finns en inlagd i systemet. Jag tog ner mina traderaannonser efter jag såg det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |||
|
||||
|
Citat:
Aha, konstigt. Ska ta bort traders widgeten också då! Lurendrejeri. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | ||
|
|||
|
Nu syns texten på startsidan:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej!
För det första måste jag säga att det är väldigt tråkigt att ni utgår ifrån att vi försöker lura er eller att det skulle vara avsiktligt lurendrejeri. Vi försöker få till bra ersättningar och självklart är vår ambition att allt ska fungera. Tradedoublers affärsmodell bygger på att skapa värde för alla parter i kedjan så vår intjäning bygger ytterst på er intjäning. Ersättningarna för “Widget-klicken” kommer att betalas ut i efterhand som det står i programtexten. I rapporten ”Annonseffektivitet” kan ni se hur många klick Widget-annonsen med AnnonsID: 18765592 har genererat. Vänligen/ Caroline |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Varför kommer just den ersättningen betalas ut i efterhand? Och framför allt, NÄR?
Det är ju de svaren vi söker. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vårt system möjliggör inte att ge ersättning för ett specifikt annonsID. Vi kan därför inte koppla på ersättningarna för endast Widgetens annonsID, utan ersättningen skulle då gälla alla grafiska element som tillhör programmet. Därför är det löst på detta sätt. (Vi tydliggör detta nu i programtexten också., vilket vi borde gjort från början) Utbetalning kommer att göras i början på augusti. Vänligen/ Caroline |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har lite pengar på mitt tradedoubler konto sen i början av juni och de har fortfarande inte blivit godkända som utbetalning.
Jag fattar inte eran sida på detaljerad kontobalans, jag hade tänkt o resa för dessa pengar nu i sommar men verkar som att det inte blir något för mig med tanke på att jag inte kommer få utbetalning imorgon som det står. Hoppas ni kan kräva annonsörerna på pengar i förhand. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Alltså ... pengar som betalats ut under juli avser intjäning i maj. Följdaktligen kan du se fram mot en slant från TD och deras utbetalning i augusti. Arvode från förbetalande annonsörer betalas ut vid närmast kommande utbetalning. Dock är förbetalande annonsörer ett gissel , åtminstone hos TD. När de deponerade pengarna är slut, slutar TD redovisa leads och sales. Först när de skickat ut en ny faktura om förbetalning till annonsören och när denne betalt, startar redovisningen igen. Men det kan ta kan ta veckor, ja månader ibland. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Blir ju tråkigt, jag har precis kollat på resor osv..eller precis och precis, sen i våras har jag kollat på lite olika resor och hittat en bra resa nu, faktum är att jag inte kan låna pengar från någon i familjen heller, jag har inte "kontakter" som jag kan låna utav heller... Får väll ta o göra något annat vid höst eller kanske vinter igen... Livet är tufft, speciellt när man har tradedoubler som huvudinkomst ^^ |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|