FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej!
Nu söker vi en Publisher Manager: Job Title: Publisher Manager Location: Stockholm Reporting to: Account Director Start date: As soon as possible Key responsibilities: - Development of our affiliate network through external recruitment and activation of existing affiliates - Responsibility for development of several affiliate segments, i e e-mail affiliates, reward/loyalty sites and portals - Affiliate communication through newsletters, publisher login - Responsibility for all general questions to our publisher support - Statistics and follow-up on a weekly/monthly basis to ensure affiliate network development - Proactively working with affiliates to create advertising possibilities for our advertisers and presenting them to account managers - Responsibility for managing a number of our largest affiliates to ensure that they are satisfied and profitable - International outlook on what happens on the affiliate side in TradeDoubler and externally - Business development in general for TD.SE together with colleagues Ideal candidate profile: • University degree preferred • 2-3 years experience from the online industry • Experience from Project management • Experience from Business development • Advanced Word, Excel, PowerPoint and Outlook skills • Fluent in t English language Manager Contact: Account Director, Åsa Lundell [email protected] Latest day for application: 15 January 2010 Please send your CV and Cover letter to [email protected] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som har genererat sales åt Tre och Telia de senaste dagarna? Bara så det inte är spårningen, för de senasate dagarna har det varit 0 när det i vanliga fall är flera sales per dag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är det bara jag som under flera timmar inte kommit åt TD och inte heller fått en annons visad från dem...?
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som vet hur många dagar det tar innan pengarna hamnar på ens konto vid utbetalning (företag)?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Glömde mata in företagsnamnet och ingen utbetalning skedde idag, och är väldigt beroende av denna utbetalning. Någon som har en idé vad man kan göra?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ta ett sms-lån eller vänta till nästa utbetalning är min gissning.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Är det bara jag som irriterar mig på avsaknaden av respons på support-ärenden hos TD? Har flera ärenden där jag efter flertalet veckor inte fått något svar (trots flertalet påminnelser) alternativt fått svaret att felet är åtgärdat trots att det kvarstår.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Skulle du kunna kontakta mig på [email protected] Vänligen/ Caroline |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Eftersom ni verkar läsa denna tråd istället så vill jag passa på att fråga ifall ni debiterar Svea Direkt för den trafik de får "gratis" sedan snart ett år tillbaka då programmet "avslutades". Det är ju himla märkligt att ni verkar vägra plocka bort/spärra de gamla trackinglänkarna till dem vilket ni gör med alla andra som avslutats. Jag har någon gammal länk liggandes i en några bloggar vilken fortfarande drar in leads till Svea men till 0 kr för min del. Har ni fakturerat dem något det senaste året och VARFÖR tar ni annars inte bort dem???? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|