FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej TD.
Jag börjar verkligen reta upp mig rejält på svarstiden från er support. Om man skickar en programspecifik fråga tycker inte jag att det skall ta flera veckor innan man får svar från supporten. Jag har tidigare erfarenheter om programspecifika frågor som skickats från min sida och ibland har till och med svar helt och hållet uteblivit. Nu har jag en liggande fråga sedan igår som jag skulle behöva ett snabbt svar på. Jag hoppas det går bra mycket fortare än tidigare erfarenheter. Mvh, |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Hej Skaft, Ber om ursäkt för den långa väntetiden, så ska det inte gå till. Jag tittar upp det på en gång. Vänligen, Sefaat |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
http://www.wn.se/showpost.php?p=20358156&postcount=515 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tjena
Har ni några musikrelaterade annonsörer som betalar även för iSales? Vad jag förstår gör inte CDON det? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hur kommer det sig att ni, TradeDoubler Affiliateprogram, själva inte har betalat sin faktura som förföll 2010-05-13?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Hej Timofey, Det beror på den mänskliga faktorn, en miss av oss helt enkelt. Ber verkligen om ursäkt för det. Pengarna kommer betalas ut med nästa utbetalning som borde bli den 8 juni (andra tisdagen i månaden). Vänligen/ Caroline |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej,
Hur kommer det sig att det är sån otrolig o-ordning hos Tradedoubler på program/erbjudanden? Har använt TD sedan 2004 ungefär och alla i alla år har det varit samma sak. * Program innehåller gammalt material, Telenor har material som går tillbaka till 2007 * Länkar byts ut utan att TD informerar (ok ibland händer det, med stora program såsom Telia) * Kategorier stämmer inte - Tele2 har en mobilt bredband och där ligger deras kontaktkort snackis.. Hur svårt kan det vara att plocka bort gammalt material egentligen? Hur svårt kan det vara att städa lite bland underkategorier? Hur svårt kan det vara att skicka ett mail till affiliates om något händer med kampanjerna. Det kan ju gå automatiskt "Nu är KampanjY och Material 112 borttaget från AnnonsörZ's tillgängligt material"? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tror det beror på att Telia tidigare (länge sedan) gett ersättning för impressionbaserad leads och sales, men har slutat. Alternativt bara har det påslaget i vissa segment. Spårningen ligger kvar, men tarifferna har blivit nollade... har sett på några andra program också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
De event du ser som är nollade är isales-event (impression sales). Ingen telecom-kund ger ersättning för de eventen men i Telias fall kan du se dem i en event breakdown report. Mvh, TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|