FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
jag menar att jag måste köra webmail därför att port 25 är spärrad så jag inte kan köra smtp och telenor har säkert en sådan men det visste hon på kundtjänst som jag pratade med.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Här är några av dom:
Telia: smtprelay1.telia.com Tele2: smtp.tele2.se Bredbandsbolaget: smtp.bredband.net Chello: smtp.chello.se Bostream: mailrelay.bostream.com ComHem: mail1.comhem.se Glocalnet: smtp.glocalnet.net Tiscali: smtp.tiscali.se (plockade från Loopia) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Medlem
|
Använder telenors mobilabredband.
Ändrade bara till port 26 så funkar det klockrent. Däremot varnar google när man söker via google toolbar. När jag är uppkopplad emot telenors mobilabrend. För varning om nåt automiserat virus eller liknande, kommer inte ihåg. Så jag fick skriva in nån kod sen funkar så länge jag inte stängade ner ie då hände samma igen. Ett tips! Kolla på levrantörs hemsida var mastar och sånt sitter. Om du vet inom vilka områden man kommer använda det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Medlem
|
Hehe
I för sig sant. Har inte testat med FF tex. Sen hade jag problem med att telenor roamade när jag satt i Viskafors och Bua strand ( ligger utan för Borås) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Om nån irriterar sig på "länken" så skicka pm
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag använde mobilen som 3G-bredbandsadapter... Det funkade skitbra! Tankade hem lite filmer, lyssnade mycket på webbradio och så, kände mig nöjd över att slippa köpa mobilt bredband... Tills jag insåg vad det kostade och att jag hade tankat hem ~32 gb.
Tur att chefen betalar :S |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|