FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jo, det vart typ en halv mille. Men jag jobbar åt en mobiloperatör så de betalar i praktiskt taget bara till sig själva/i förlorad inkomst. Sinnessjukt egentligen... Nu har jag iaf köpt en vanlig 3G adapter, funkar bra!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag fortsätter på en gammal tråd.
Jag kör nu på Tele2s mobila bredband, 99 kr i månaden för "fri" trafik inkl. modem och utan startavgift och frakt (student som man är =), och jag är verkligen positivt överraskad. Det fungerar hur bra som helst till att surfa. Däremot har jag ett mycket konstigt fel. Om jag startar upp datorn med usbmodemet inkopplat, så stannar den upp helt och hållet. Jag kan exempelvis inte skriva in bioslösenordet, men drar jag ut modemet så fungerar det, sätter jag in modemet igen så stannar laddaningen av windows upp helt, drar jag ut modemet så rullar allt på igen som vanligt. Det har aldrig hänt mig tidigare, någon som har råkat ut för något liknanade med en usbansluten produkt eller har ett tips på någon åtgärd? Datorn är en HP nx6325. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jag har faktiskt skaffat Telias Mobila bedband och det funkar också kanon. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har nu kört Tre´s 3g lösning i två mån. ungefär med rätt bra resultat, det fungerar att surfa på. Vi har kontoret centralt i Sundsvall och det enda man fick göra vara att hänga fram USB-dongen mot fönstret.
Men någon lösning för att surfa toksnabbt är det inte häruppe iallfall, man blir lite smågalen ibland ![]() Någon som sett antennförstärkare för usb-dongarna? eller ska man ge sig på en router med extern antenn kanske. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bor milen från malmö, har telias 3g, det suger, me funkar. Snittar 40kb/s.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|