| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Är du ens en ehandlare? Varför går du in och svarar på trådar som handlar om E-kommers? Kan tipsa dig om flashback, där är majoriteten som dig. ![]() Edit: Varför man ska lägga tid och pengar för att kontakta kunder? Ja, kanske för att tillhandahålla en bra och smidig kundtjänst. Förstår att det är svårt för dig att veta hur det går till med noll erfarenhet. Men så brukar det också vara, de som kan minst; talar mest. Senast redigerad av Lancelot den 2015-02-12 klockan 15:17 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
1. Du har skrivit på ett avtal, det gäller (sen om fyndiq är lite fyrkantiga svårt att göra något åt) 2. Att dra upp en "kasta-skit-tråd" för att dom har enligt dig gjort fel en gång, känns ju sådär proffsigt. 3. Vad hade hänt om fyndiq kontaktade kunde och dom sa att varan inte va levererad? Det hela känns som ett ickeproblem, släpp det och gå vidare. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Nu gav du faktiskt ett lite mer ordentligt svar till min förvåning än dina tidigare. Bravo! Inte riktigt en kasta skit tråd, vill informera ehandlare om hur de går tillväga; d.v.s. de som inte redan vet. De har gjort fel, och haft flera chanser att rätta till det. De har visat att det inte är av intressé. Det är verkligen inte bara en gång de gjort fel. Just detta hände enbart en gång då vi alltid annars svarar på mejl. Vi snackar om Fyndiq... ps... Har släppt det för länge sedan. Det är du som hetsar upp dig över detta. Drick lite örtte...
Senast redigerad av Lancelot den 2015-02-12 klockan 19:11 |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|