FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Ni gjorde fel (svarade inte i tid) och sen skyller ni på fyndiq?
jag tycker fyndiq har gjort helt rätt, svarar inte ni på deras mail så förutsätter dom att varan inte är skickad, svårare är det ju inte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag håller med så långt, men nu när det visar sig att varan ändå blivit ivägskickad tycker jag personligen att fyndiq kunde vara lite mer tillmötesgående och kontakta kunden och höra om de vill skicka tillbaka produkten eller betala för den igen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Instämmer med dig. Då varan faktiskt har kommit till kund, hade kunden kunnat debiterats eller få fraktsedel för att returnera produkten; det gäller att vara service-minded i denna bransch!
Senast redigerad av Lancelot den 2015-02-11 klockan 18:28 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Vi gjorde precis enligt avtalet och skickade iväg produkten till kunden. Det var därefter dem som ville bekräfta med oss om den var ivägskickad. Problemet är den långa tiden det tar för dem att höra av sig till oss efter att kunden kontaktat dem. Om de i samma stund som de tog emot meddelandet från kunden kollat med kunden om varan anlänt då hade detta varit löst. Senast redigerad av Lancelot den 2015-02-11 klockan 18:27 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() De har dragit på sig otroligt dåliga recensioner och det här bevisar bara att de inte vill dra på sig ännu en missnöjd kund p.g.a. sin dåliga slutkundshantering och hellre slänger sin samarbetspartner framför tåget. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|