Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Fyndiq krediterade pengar till KUND, fastän produkt levererades

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-02-12, 15:29 #21
Ara Ara är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Mar 2005
Ara Ara är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Mar 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Lancelot Visa inlägg
Wow, vad har hänt med detta forum egentligen?
Är du ens en ehandlare? Varför går du in och svarar på trådar som handlar om E-kommers?

Kan tipsa dig om flashback, där är majoriteten som dig.

Edit: Varför man ska lägga tid och pengar för att kontakta kunder? Ja, kanske för att tillhandahålla en bra och smidig kundtjänst. Förstår att det är svårt för dig att veta hur det går till med noll erfarenhet. Men så brukar det också vara, de som kan minst; talar mest.
Jag har nog mer erfarenhet av både e-handel/kundtjänst/support och avtal än vad du har.

1. Du har skrivit på ett avtal, det gäller (sen om fyndiq är lite fyrkantiga svårt att göra något åt)
2. Att dra upp en "kasta-skit-tråd" för att dom har enligt dig gjort fel en gång, känns ju sådär proffsigt.
3. Vad hade hänt om fyndiq kontaktade kunde och dom sa att varan inte va levererad?

Det hela känns som ett ickeproblem, släpp det och gå vidare.
Ara är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-02-12, 19:08 #22
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2007
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Ara Visa inlägg
Jag har nog mer erfarenhet av både e-handel/kundtjänst/support och avtal än vad du har.

1. Du har skrivit på ett avtal, det gäller (sen om fyndiq är lite fyrkantiga svårt att göra något åt)
2. Att dra upp en "kasta-skit-tråd" för att dom har enligt dig gjort fel en gång, känns ju sådär proffsigt.
3. Vad hade hänt om fyndiq kontaktade kunde och dom sa att varan inte va levererad?

Det hela känns som ett ickeproblem, släpp det och gå vidare.
Du har säkerligen mer erfarenhet av kundtjänst och support, dock inte i ehandel; där är du varken mer utbildad eller har mer erfarenhet än mig.

Nu gav du faktiskt ett lite mer ordentligt svar till min förvåning än dina tidigare. Bravo!

Inte riktigt en kasta skit tråd, vill informera ehandlare om hur de går tillväga; d.v.s. de som inte redan vet. De har gjort fel, och haft flera chanser att rätta till det. De har visat att det inte är av intressé.

Det är verkligen inte bara en gång de gjort fel. Just detta hände enbart en gång då vi alltid annars svarar på mejl.
Vi snackar om Fyndiq...

ps... Har släppt det för länge sedan. Det är du som hetsar upp dig över detta. Drick lite örtte...

Senast redigerad av Lancelot den 2015-02-12 klockan 19:11
Lancelot är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:48.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017