FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Om det fanns en generell nybörjarsektion där just mindre erfarna kunde ställa "dumma frågor" som egentligen är en googling bort, skulle alla vara vinnare.
Annars är det väl mest i off-topic det lätt hettar till, men det får man väl räkna med. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Bara jag som tycker att den här tråden är fylld med massa personhopp?
WN är väl lagom aktivt skulle jag vilja säga. Om man vill ha kommentarer i sin tråd så brukar man få det. Dock så lever väl inte trådarna särskilt länge om det inte handlar om t.ex. politik eller dylikt. Roligaste kategorien är feedback tråden imo, där man får se vad andra håller på med ![]() Sedan hade jag inte haft något emot en "egen reklam"-del där folk får dela med sig av sina grejer, kanske inte behöver vara massa priser och grejer i tråden dock. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ja, tack för ditt påhopp, det är just sådana som du som hoppar på folk som gör att det ofta känns otrevligt på wn.... jag skulle kunna försvara mig och utveckla min syn på egenreklam, men det är offtopic, så försök istället hålla dig till tråden.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Själv hade ja gärna sett lite filtrerad egenreklam på WN ā la webhostingtalks "offers". Företagen får skapa en tråd om erbjudanden/information mot en avgift. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
När ändrades något senast på WN som stärkte användarupplevelsen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Tror själv inte att WN skulle få mycket mer inlägg/aktivitet av en responsiv lösning. Denna fråga har varit uppe några gånger tidigare, t.ex: http://www.wn.se/t1141.html. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|