FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Många intressanta personligheter som skrev mycket på wn, har slutat att skriva. Anledningarna kan vara många, men nivån på diskussionerna har varit stundtals varit väldigt låga ibland de sista 2 åren, blivit bättre dock den senaste tiden, men folk verkar inte komma tillbaka ändå. Tror wn behöver något nytt och inte köra i gamla hjulspår, och skapa en mobilvänlig version samt se över regler, inte minst egenreklamsregeln och se till att en sektion finns för att presentera sina tjänster där, eller på annat sätt förbättra folks kunskap om de olika webbhotellens utbud.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Ja, tack för ditt påhopp, det är just sådana som du som hoppar på folk som gör att det ofta känns otrevligt på wn.... jag skulle kunna försvara mig och utveckla min syn på egenreklam, men det är offtopic, så försök istället hålla dig till tråden.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Själv hade ja gärna sett lite filtrerad egenreklam på WN ā la webhostingtalks "offers". Företagen får skapa en tråd om erbjudanden/information mot en avgift. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Påhopp o påhopp, du blev försjutton avstängd en tid pga egenreklam...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Stämmer, men hur länge sedan var det (2011), och vad har det med tråden att göra, samt vad får du ut av att nämna det när jag påvisar förslag på förbättringar? Om jag hade skrivit något som var egenreklam här i tråden hade jag förstått det..... men hur ska jag kunna tolka det på annat sätt än påhopp? Du kritiserar ju mig genom att säga att jag "ens bryr mig". Men svar ja, jag bryr mig, egenreklamsregeln slår fel och gynnar välkända och etablerade gamla webbhotell, många av mina inlägg är pga man inte förstår hur webbhotell fungerar och vad som skiljer dom emellan, så en sektion där webbhotell kan förklara sina tjänster och svara på frågor vore bättre
Senast redigerad av Danielos den 2015-01-19 klockan 15:08 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men du kan inte säga att det är påhopp när det faktiskt är fakta. Men nog om det, du har rätt. Det fanns en sektion om webhotell där man kan förklara sina tjänster. Men det var inte tillåtet att skriva i den. Den sektionen dog ut rätt snabbt dock. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|