FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Tar man illa upp om man får ett melj i natten bör man gå i terapi. Eller nåt i den stilen. Tycker jag.
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Låter "roligare" (nåja) än all SEO-spam jag får från (mestadels) Indien. Får se över mina spaminställningar. ;-)
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
|
Fick ett mail ca halv 4 i morse idag från ett webbhotells support. Blev glad när jag vaknade att personen hade fixat vad jag efterfrågade.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Om man som jag har mailen kopplad till sin mobil och inte stänger av den på natten, så slår den ju en signal varje gång man får ett nytt och man kanske vaknar. Då tror jag inte man tar mailet speciellt trevligt sen.. såvida det inte är ett riktigt viktigt meddelande. Men det är bara min åsikt andra kanske gillar att bli informerade mitt i natten av reklam eller vad det nu kan vara vad vet jag
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
|
Citat:
Du kan väl ha mobilen i ljudlöst läge? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
reklam/mindre viktiga mail*
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Man borde inte bry sig om mailen är skickade, men det kan som sagt bli jobbigt med så lång fördröjning om de man jobbar med jobbar dagtid. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|