Citat:
Ursprungligen postat av Nilsson
Ett bra företag - läs webhotell - står för det de skriver. Säger man att man svarar inom 24 timmar så är det 24 timmar som gäller. Skriver man att man har stöd för ditten och datten så har man det... Har man endast mailsupport inom en vecka så skriver man det. Inget gissande och 'det skulle du ha fattat'. That's it. Faktiskt ganska enkelt. Begriper alla - stora som små - och ingen behöver känna sig lurad.
Vad tror du om det förslaget till kriterier för ett bra företag - webhotell?
|
Det inser väl ändå vem som helst att en garanti för svar inom 24 timmar inte kan existera? Ibland kan det bli extra belastning på grund av t.ex. en omfattande DDoS-attack eller andra saker som gör att man bombarderas med ett stort antal mail som säger ungefär samma sak. Man kan ha oturen att en stor del av personalen drabbas av influensan osv. Dessutom kan tekniken alltid strula. "Stöd för"-grejen är väl relaterat till din tidigare dispyt med Binero förmodar jag så det känns väl ganska onödigt att älta vidare. Man kan inte leva i en fantasivärld där allting är perfekt. Så ser det aldrig ut i verkligheten. Alternativet är att betala mångdubbla priset för att få exakt det man vill ha men inte ens då kan man vara 110% säker på att allting fungerar som man vill 24 timmar om dygnet och 365 dagar om året.