Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

En varning för FS-datas rutiner

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-10-25, 17:35 #1
Nilsson Nilsson är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Nilsson Nilsson är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Jamendåså, får dom luras på tv med sina bantningspiller och sådant så är det klart att man får luras överallt. Då har vi klargjort det. Fritt fram för att lova vitt och brett för det är upp till gemene man att förstå att det inte stämmer.

Ber att få påpeka att det var ironi och med det lämnar jag dessa diskussioner om rätt och fel eftersom det uppenbarligen är att stånga huvudet mot väggen.
Nilsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-10-25, 17:47 #2
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Nilsson Visa inlägg
Jamendåså, får dom luras på tv med sina bantningspiller och sådant så är det klart att man får luras överallt. Då har vi klargjort det. Fritt fram för att lova vitt och brett för det är upp till gemene man att förstå att det inte stämmer.

Ber att få påpeka att det var ironi och med det lämnar jag dessa diskussioner om rätt och fel eftersom det uppenbarligen är att stånga huvudet mot väggen.
Jag tror du tolkade mig fel. Jag menade inte att det skulle vara okej att lova saker man inte håller (det är upp till var och en att avgöra så länge det håller sig inom lagens gränser) men det är så verkligheten ser ut helt enkelt. Det är inte svårt att förstå att företag förskönar sina produkter och tjänster. Vem har aldrig gjort något liknande själv i en arbetsintervju? Ett företags främsta uppgift är att tjäna pengar, det får man aldrig glömma bort. Jag har använt mig av ganska många webbhotell och inte ett enda har, föga överraskande, varit så bra som de framställer sig. Naturligtvis kan man inte göra detta genom att bete sig illa mot alla kunder men gör man någon enstaka missnöjd så spelar det normalt sett ingen roll. Det är omöjligt att anpassa sig till varje enskild kund om man inte är ett väldigt litet företag.

Senast redigerad av tartareandesire den 2012-10-25 klockan 19:46
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:51.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017