FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Måste även ge en eloge till Anders som visar hur absurda Patriks idéer är även i praktiken ![]()
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-09-16 klockan 13:06 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Några miljarder kommer läggas på Marieholmsförbindelsen. Resten blir en massa idiotiska bussfiler och skit. Har du inte sett hur idioterna gör på E6:an norr om Tingstadstunneln?! De breddar vägen lite för att få plats med ca halva bussfältet. Hur får de tag i resten av halvan? Jo de smalnar av resten av motorvägen så det blir ännu trängre och ännu farligare att köra där i rusningsköerna. Detta är en motorväg som är skyltad 90 med mycket tung trafik. Anders Larsson: Skillnaden mellan Göteborgs skatt och Stockholms är att i Göteborg kommer varenda kotte få betala. Även de som bara ska förbi stan vidare norrut (Norge t.ex.). Det finns inga smitvägar alls för folk som kommer på E6:an. Mig veterligen behöver man i Stockholm bara betala - precis som du skrev - om man ska in i stan - inte förbi. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Administratör
|
Stadsmiljön påverkas positivt av mindre genomfartstrafik i staden. Trängselskatten leder till mindre genomfartstrafik överallt där den tidigare införts. Säkert att du inte är lite för kär i bilåkandet?
__________________
eldefors.com - Personlig (teknik)-blogg |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
tartareandesire: Jag är inte direkt förvånad att du inte skriver på... nosnaj: Namninsamlingen har en betydelse först efter 1 juli 2012 när en ny lag trädde i kraft där det räcker med att 10% av de röstberättigade vill ha en omröstning för att en sådan måste utlysas. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|