FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Det var ju synd att du inte vill berätta detta, Fredrik-s.
Citat:
Om du inte håller med om det som jag anser är uppenbart (om inte genom något annat så genom den givna besöksstatistiken) vad kan jag säga eller göra för att övertyga dig? Jag kan inte heller se hur jag ska kunna övertyga dig om det som är uppenbart för mig, dvs att InArchives påverkan med all säkerhet inte kommer att bli mindre ju längre de hade fått fortsätta utan motstånd. Och kanske än mindre kan jag övertyga dig om att InArchives påverkan med största sannolikhet bara blivit allt större ju längre tid som passerat utan att de utsatts för press från de som drabbats. Jag har heller inget behov av att övertyga dig, även om jag naturligtvis gärna gett mig in i en diskussion om Inarchiv i de delar som jag ser intressanta och konstruktiva. Men ingen annan ska eller kan bestämma åt mig vad jag tycker är intressant eller konstruktivt. Om du däremot har specifika, konkreta frågor som är möjliga att besvara, utan att begära mer eller mindre omöjliga saker, så bidrar jag gärna med den information och kunskap jag kan erbjuda. Några sådana frågor har jag emellertid inte fått från dig. Var och en får kontrollera påverkan på sina egna sajter. Svårare än så är det inte. Och var och en får vidtaga de motåtgärder de önskar, eller göra ingenting. Svårare än så är inte heller detta. Citat:
Citat:
Jag respekterar att du inte vill berätta vilken kund det är du syftar på, kan du då inte göra motsvarande? Out of time, tänkte jag skulle hinna svara på kw_wasabis inlägg oxo, men fortsätter vid annat tillfälle där jag slutade här. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Får tacka för din tid att besvara mitt inlägg. Då är det även klart för mig att det inte finns något konkret exempel och det får jag acceptera. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
Om jag inte tycker det är relevant att dra min bakgrund för ämnet i dennna tråd, eftersom jag inte ser något som helst meningsfullt i detta, då respekterar du inte min åsikt om du trots detta hakar på detta tämligen uttjatade sidospår. Citat:
Citat:
Citat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|