FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||||||||
|
|||||||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Det är sant att ni får ett högt snittvärde. Men så här ser också loggen ut: Anslutning #1: 1 ms Anslutning #2: 1 ms Anslutning #3: 1 ms Anslutning #4: 3000 ms <---- Anslutning #5: 3 ms Anslutning #6: 1 ms Anslutning #7: 2 ms Anslutning #8: 4 ms Anslutning #9: 1 ms Anslutning #10: 1 ms Det syns inget på grafen för mysql16, men delayerna förekommer även där. Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Varför inte börja med att konfigurera/investera i en prototyp plattform. Lägg upp den på webhosting performance och bevaka stabiliteten. Börja flytta över prioriterade kunder när ni uppnåt stabilitet och nöjda resultat. När kunderna är flyttade, formatera om de gamla maskinerna och gör dom samma. Utgå ifrån att det inte ska se ut som maskin 23 åtminstone. http://www.webhosting-performance.co...?provider_id=1 Det kan vara dödstöten att peta på maskiner som kunder redan ligger på om det uppstår problematik. Senast redigerad av njoy den 2012-02-24 klockan 07:09 |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||||||||
|
|||||||||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Men jag vet inte exakt vad dina olika ärenden har handlat om… PM:a mig gärna ärendenummer, så ska jag undersöka. Citat:
Citat:
Dessutom så anser jag att vårt stöd för PHP, Ruby on Rails, Pyhon och Django är bland de bästa, om inte de bästa, i Sverige–speciellt med tanke på att det knappt finns några andra webbhotell som erbjuder alla dessa programmeringsspråk. Det är även ytterst få webbhotell som har stöd för versionshantering i samma utsträckning som vi… Listan över innovationer kan göras rätt lång. Dock hjälper det inte mycket när den grundläggande infrastrukturen och plattform inte fungerar till 100%–vilket är precis det vi arbetar med just nu. Med detta vill jag inte säga att allt är guld och gröna skogar–långt ifrån! Dock har de senaste månaderna varit rejält tråkiga för en stor del av våra kunder, vilket kan lätt få en att tro att det alltid varit så, vilket inte är fallet. FS Data hade inte existerat sedan 1997 i så fall. Senast redigerad av tartareandesire den 2012-02-24 klockan 13:32 Anledning: egenreklam bortredigerad |
||||||||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|