Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Ipadress 83.185.17.234 hos Tele2 svartlistad som spam

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-11-09, 10:36 #1
Ciffans avatar
Ciffan Ciffan är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 819
Ciffan Ciffan är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Ciffans avatar
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 819
Min erfarenhet är att om man inte "kommer hela vägen" med en kundtjänst så går det oftast snabbt om man twittrar. De flesta vill nog inte ha obesvarade ärenden liggande ute på nätet.

(Sedan är det väl skit till företag som inte kan ta emot en felanmälan en söndag förmiddag.)
Ciffan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-11-13, 00:18 #2
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Citat:
Ursprungligen postat av Ciffan Visa inlägg
Min erfarenhet är att om man inte "kommer hela vägen" med en kundtjänst så går det oftast snabbt om man twittrar. De flesta vill nog inte ha obesvarade ärenden liggande ute på nätet.

(Sedan är det väl skit till företag som inte kan ta emot en felanmälan en söndag förmiddag.)
Har loggat in på Twitter, och skickat ett inlägg med lite galla i så får jag se på måndag antar jag om jag får kontakt med dem den vägen.... Har dock inga förhoppningar att det ska lyckas....
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
kundtjänst, tele2


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:08.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017