FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Ser du inte problematiken i att en fullt anonym person vräker ur sig anklagelser mot en individ och därtill lägger till personuppgifter om var denne bor, födelsedata etc. Han har inte ens bemödat sig att kontakta vederbörande för en förklaring innan. Jag tycker det säger mer om "Kippex" än om "Preppie" som person i denna tråd. Det är inte vår uppgift att döma människor. Citat:
Gör oss alla en tjänst. Ta bort tråden. Ring upp Preppie och red ut situationen. |
|||
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Men visst, låt honom fortsätta med det han gör. Senast redigerad av kippex den 2011-06-18 klockan 22:51 |
||
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Den här tråden har växt till nåt den inte behöver göra. Postade den inte för mig själv som vissa verkar tro, utan för att varna andra. Men låt folk göra vad de vill.
Mod ta bort tråd! |
||
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det var du som startade upp detta och när du får alla emot dig vill du inte inse att du har gjort fel. Även om du enbart ville varna gjorde du fel ... med andra ord ... du fick inte den respons som du ville ha.
|
||
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Om du hade läst tråden så kanske DU hade sett det. |
||
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Klart att bedragaren inte är intresserad av att "reda ut det hela", han tjänar ju inget på det. Däremot är bedragaren inte intresserad av att en sådan tråd finns, och därmed anser jag att det är bra att kippex har skrivit detta.
Citat:
Var är anledningen till att ni inte godkänner kippex agerande? Är det för att någon annan har grund för att anklaga er för någonting, eller vad är det? Senast redigerad av Timofey den 2011-06-19 klockan 00:49 |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|